TIME4NUTRITION MASS GAIN 4.5KG


sinds 19-5-2021 03:01:02

prijs: € 59,95
Locatie : Amsterdam  (Noord-Holland)
Website : Bezoek website

Kenmerken

Beschrijving


Time 4 Mass Gain is een zeer voedingsstofrijke formule hoog in eiwitten en koolhydraten, laag in vet, voor iedereen die bezig is met spieropbouw.

 ● Geavanceerde massa-versterkingsformule
 ● Time release proteïne zorgt voor gelijkmatige eiwittoevoer en dual carb mengsel levert energie en zorgt voor optimale vertering en absorbtie
 ● Hoog in BCAA, Peptide Bonded Glutamine en L-Glutamine om te helpen bij het herstelproces.
 ● Probiotica voor betere vertering en opneembaarheid (geen opgeblazen gevoel!)
 ● bevat 45 porties indien gemengd met water en 90 porties indien gemengd met melk.
WAT ZIT ER IN  TIME 4 MASS GAIN?
Koolhydraten zijn afkomstig van Cluster Dextrin en Maltodextrin Het lichaam neemt deze gemakkelijk op en zo zorgen deze voor de nodige energie tijdens de training. De Eiwitten zijn zowel snel- als langzaamwerkend en bestaan uit Whey Concentrate, Whey Isolate en Micellar Casein. Door deze mix zorgt  Time 4 Mass Gain  voor een constante aanvoer van spieropbouwende aminozuren tot wel 8 uur. Daarom noemen we dit Time release proteïnenmix. Hiermee voorzie je je lichaam van een continue aanvoer van de nodige bouwstoffen voor optimale groei en herstel.
WORD IK DIK VAN TIME 4 MASS GAIN?
Hoewel Mass Gain ervoor zorgt dat je zwaarder wordt, is dat idealiter geen vet, maar spiermassa. Wanneer je eiwit en koolhydraten in dezelfde maaltijd combineert, verklein je de kans dat de koolhydraten als vet worden opgeslagen. Eiwit is namelijk moeilijker voor het lichaam om te verwerken, dus verhoogt het je stofwisseling. Koolhydraten zorgen voor het transport van bouwstoffen uit eiwit naar de spiercellen en helpen zodoende de spiergroei. De verschillende ingrediënten versterken elkaar waardoor je de optimale condities creëert om spieren te kweken. Wel gewoon door trainen:).
VOOR WIE IS MASS GAIN BEDOELD?
Voor iedereen die moeite heeft met aankomen en voor iedereen die meer goede, voedzame calorieën wil opnemen. Of je nu de sterkste man van Nederland wilt worden, Mister Universe of gewoon een beetje meer indruk wilt maken met je imposante torso op het strand, voor een gespierd lijf moet je gewoon veel trainen. En wie veel en intensief traint, heeft veel voeding nodig. Wanneer je veel onderweg bent of op het werk zit, kan dat lastig zijn. Time 4 Mass Gain is dan een uitkomst, omdat het in geconcentreerde vorm alle voedingsstoffen bevat.
RICHTLIJNEN VOOR SPIERMASSA
Om meer spiermassa te krijgen, is het aanbevolen 4-6 maaltijden per dag te consumeren, waarbij je let op de juiste verhouding tussen de makro nutriënten. Je behoefte aan eiwit, koolhydraten en vetten hangt af van je gewicht en doelen. Reken op op ongeveer 1,5 g eiwit en 2,3 g koolhydraten per pond lichaamsgewicht en 20% van de totale calorie-inname als de hoeveelheid vetten die je nodig hebt. Bijna 50% van de calorieën komt dan uit eiwit en ca. 33 % uit koolhydraten.
Dagelijkse voedingsbehoeften voor het verkrijgen van spiermassa
Eiwit op basis van 1,5 g per pond lichaamsgewicht, koolhydraten 2-3 g per pond lichaamsgewicht, vetten 20% van de totale calorie-inname. Alle cijfers zijn bij benadering en afgerond op het dichtstbijzijnde cijfer.
* Cijfers voor koolhydraten op de bovenste rij zijn gebaseerd op 2 g per pond lichaamsgewicht en de onderste rij zijn gebaseerd op 3 g per pond lichaamsgewicht.
 
Dagelijkse voedingsbehoeften voor het verliezen van lichaamsvet Eiwit- en koolhydraatinname op basis van 1,5 g per pond lichaams
Kenmerken: Kopen in Amsterdam



Klik hier en bezoek de website voor meer informatie

E-mail deze adverteerder
Advertentienummer: 25676839 Meld aan Aanbodpagina